Via Dubai eindelijk in Perth! - Reisverslag uit Perth, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Via Dubai eindelijk in Perth! - Reisverslag uit Perth, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Via Dubai eindelijk in Perth!

02 September 2014 | Australië, Perth

Vanmiddag zijn we gearriveerd in Perth!

Zaterdag vertrokken eerst naar Londen, waar we moesten overstappen voor onze reis naar Dubai.
Heathrow staat bekend om de slechte doorvoer van bagage en waar we al een beetje bang voor waren gebeurde ook, de bagage was er niet in Dubai.

Na enige oponthoud overnachtingsetje gehad en met busje naar het hotel. Daar kwamen we in een sprookjeswereld van duizend en een nacht, zo was het hele hotel aangekleed, prachtig.
Buiten weet je niet wat er gebeurd, zo ongelooflijk warm is het. Was op dit moment koel zeiden ze daar, ca. 39 tot 40 graden.
Wel duidelijk dat we direct slippers en shorts moesten kopen, want spijkerbroek en bergschoenen was daar niet te doen.

Gelukkig kwam de bagage de volgende ochtend toch nog bij het hotel aan.

Erg indrukwekkende stad waar superveel gebouwd is en nog steeds wordt bijgebouwd. Grootste winkelcentrum ter wereld, waar je jezelf helemaal zoek loopt, rijden zelfs golfkarretjes doorheen als taxi zijnde, echt bizar.

Na een beetje ontstuimige vlucht, veilig aangekomen in Perth. Wel flink versleten nu, na toch 2 nachten zo'n beetje te hebben overgeslagen.

Foto's kunnen we nog even niet uploaden, traag internet hier, moet zelfs het verslag op telefoon maken.

Jullie horen ons weer snel!

• 03 September 2014 - 17:27

Bernadette:

Hallo lieve mensen, leuk om jullie verslag te lezen. Altijd apart om na een paar uur vliegen, in een nieuwe wereld terecht te komen. Leuke foto's van Dubai op FB