Nog vier weken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu Nog vier weken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu

Nog vier weken

Door: Ron&Sonja

12 Augustus 2007 | Nederland, Rotterdam

De voorbereidingen zijn in volle gang. Afgelopen week weer de nodige zaken geregeld: Internationale Rijbewijzen en de nodige zaken op fotografiegebied. Moeten nu o.a. nog twee reistassen kopen. Hadden onlangs nieuwe koffers gekocht, maar dat is niet handig in een camper: die dingen kun je niet kwijt. Ben ook nog bezig met het samenstellen van een fotoboek voor de familie in Australië. Komen veelal foto's in van Rotterdam en van de familie hier in Nederland.

Moeten aan Carole nog een foto sturen van ons zelf. Ze komt ons halen van het vliegveld in Melbourne, maar ze weet niet meer hoe wij eruit zien.

Dus, nog vier weken om te wennen aan de gedachte om 22 uur in het vliegtuig te gaan zitten.

Ron en Sonja

• 12 Augustus 2007 - 18:50

Astrid&Frans:

Een goed begin is het halve werk. Leuk om zo bezig te zijn met jullie reis. ook leuk dat we het e.e.a. straks kunnen volgen. Dat had een medereiziger van ons in Indonesie ook gedaan. Leuk voor het thuis front. Veel plezier met de laatste voorbereidingen.

Gr Astrid & Frans

• 12 Augustus 2007 - 19:31

Tineke:

Heel leuk dat ik jullie reis kan volgen en contact met jullie kan houden tijdens de reis. Nog een paar weken aftellen, maar dan gaat het er toch echt van komen! Spannend!

Groetjes van Tineke

• 17 Augustus 2007 - 00:53

Carole:

Looking forward to welcoming you to Australia! Not long now...

• 17 Augustus 2007 - 06:47

Linda:

Yes! We are all looking forward to your visit.

• 19 Augustus 2007 - 07:21

Mary And Geoff:

We are really looking forward to seeing you in Brisbane soon.

• 22 Augustus 2007 - 19:57

Maryke:

ik heb het gevonden na even zoeken, maar waar heb je dat wachtwoord dan voor nodig

• 30 Augustus 2007 - 12:39

Ma Vd Tillaart:

Ik wens jullie een goede reis.