Terug aan het Cees Seepad - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu Terug aan het Cees Seepad - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu

Terug aan het Cees Seepad

Door: Sonja en Ron

11 Oktober 2007 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

Vanmorgen na een vlucht in twee etappes, om 06:40 weer voet aan Nederlandse bodem gezet.

Dinsdag eerst de camper teruggebracht naar het verhuurbedrijf in Sydney. De nacht van dinsdag op woensdag doorgebracht in een hotel, dat recht tegenover de verhuurder bleek te zitten. Woensdagmorgen Australische tijd om half acht het vliegtuig richting Hong Kong genomen, waarna we na een paar uurtjes slapen in een hotel aldaar, donderdagmorgen om 00:40 plaatselijke Hong Kong tijd, terugvlogen naar Nederland. Op Schiphol werden we 'warm' onthaald door de Nederlandse douane: alle koffers werden tot op de laatse vuile onderbroek doorzocht....... Het zal je jobpie maar zijn.

We kunnen terugkijken op een onvergetelijke vakantie, met louter hoogtepunten. De pinguins op Phillip Island, de kangaroe's, de koala's. Het voeren van de dolfijnen, het spotten van de walvissen, het beklimmen van de Harbour Bridge, het snorkelen bij de Great Barrier Reef. Te veel om op te noemen. Ook de bezoeken aan Carole, Shaun, Ben, Adam, Uncle Geoff, Tante Miep, en Linda waren geweldig.

We kunnen beginnen met het ordenen van de foto's, zodat we alles nog vele malen kunnen herbeleven.

Het bijhouden van de site was een leuke bezigheid, evenals het lezen van de diverse reacties. Leuk om iedereen op de hoogte te houden en nog leuker om te zien hoe een ieder 'meereisde'.

Nog een paar dagen bijkomen en dan maandag weer met de dagelijkse beslommeringen verder. Morgen eerst de hond ophalen.

Langs deze weg nogmaals iedereen de groetjes en tot ziens. We sluiten af met twee karakteristieke foto's van Sydney.

Ron en Sonja.

• 12 Oktober 2007 - 05:39

Fleeman :

We vinden het fijn dat jullie zo'n goede
    reis hebben gehad, voornamelijk wel te
    danken aan jullie organisaties talenten.
    Topt ziens, groeten aan allemaal
    Tante Miep en Oom Geoff

• 12 Oktober 2007 - 18:53

Andre Yvone Suzanne:

Hoi Sonja en Ron,fijn dat jullie het zo enorm naar jullie zin hebben gehad.
    Moet even kwijt dat we hebben genoten van jullie web-site, echt heel leuk!
    En natuurlijk...Welkom thuis.

• 12 Oktober 2007 - 19:28

Annemiek:

Welkom thuis, fijn dat jullie er weer zijn!
    Geweldig dat het zo'n fijne vakantie is geweest, eerst even lekker bijkomen en dan komen we snel een keertje de foto's bekijken.
    xxx

• 01 November 2007 - 20:11

Tante Els:

Fijn dat jullie reis zonder problemen is verlopen.
    Echt een wereldreis.
    Kan je mij ook een leuke foto opsturen van carole en family ?

Groetjes Tante Els.