En toen waren we in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu En toen waren we in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

En toen waren we in Sydney

Door: Sonja en Ron

07 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Vandaag na een korte rit van zo'n 100 km in Dural aangekomen, een voorstad van Sydney waar ook de camping is.
In de middag met de trein naar Sydney Centrum gereden en over de Harbour Bridge gelopen en The Opera House aanschouwd. Bij zonsondergang een tochtje met een ferry over de rivier gemaakt en zodoende Sydney bij avond gezien.

Morgen weer naar het centrum en kijken of we de brug nog kunnen gaan beklimmen.
De resultaten kunnen jullie morgen weer zien.

Groetjes,
Sonja en Ron.

• 07 Oktober 2007 - 13:15

Maryke En Rene:

hallo, geniet nog die laatste dagen en de groetjes rene en maryke

• 07 Oktober 2007 - 20:57

Tineke:

Hoi Ron en Son. Nog even en dan kunnen we gaan genieten van jullie live verslag van deze fantastische reis. Misschien kun je beter een zaaltje huren om jullie verhaal aan alle bekenden tegelijk te vertellen.....maar misschien vinden jullie het wel leuker om heel vaak je verhaal te vertellen!!! Een goed reis terug!

• 08 Oktober 2007 - 09:35

Astrid, Frans & Luc:

Hallo Ron en Sonja,

Geniet nog even van al het mooie daar. Zijn erg benieuwd naar de foto's en de verhalen. Goed idee van dat zaaltje :d om iedereen tegelijk te hebben. Nog ff veel plezier en we wensen jullie vast een hele goede reis en behouden thuiskomst. ( ja,ja jullie zullen er eens weer aan moeten geloven ).

Groetjes uit 7-Kamp

• 08 Oktober 2007 - 10:24

Carole And Shaun:

Hi Sonja and Ron, sorry that we missed your phone call. It would have been great to hear about your adventures in person. You have done and seen so much on your trip.

Enjoy your last day in Australia and hope that the journey home isn't too grueling. Hopefully you were able to arrange a day room in Hong Kong again. Make sure that you tell all of the family in Holland what a great place Australia is to visit so the others can think about making the trip too. We would love to see them.

Til your next visit!