Tamworth / Katoomba - Reisverslag uit Katoomba, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Tamworth / Katoomba - Reisverslag uit Katoomba, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Tamworth / Katoomba

Door: Sonja en Ron

04 Oktober 2007 | Australië, Katoomba

Vandaag een schitterende, maar op den duur eentonige rit van Tamworth naar Katoomba, midden in de Blue Mountains, iets ten westen van Sydney. Een tocht over dik 450 km, helaas wel de laatste. Wat dat betreft is onze eindbestemming in zicht. We zijn van plan hier tot zondag te blijven en dan naar Sydney te gaan.

Zoals gezegd een schitterende tocht waarvan de TomTom alleen mmar kan zeggen dat er over 175 Km weer eens iets opdoekt. Als je op zo'n afstand 100 auto's tegen komt, is dat veel. En maar turen op die twee rijbaantjes. Het linksrijden is ondertussen een fluitje van een cent. Moeten dadelijk weer wennen aan de rechterkant........

De dagen bij tante Miep en oom Geoff waren gezellig, maar zeer vermoeiend qua taal. Het was weer even een opluchting om gewoon Nederlands tegen elkaar te kunnen praten.

We kunnen weer even geen foto's tonen, want de gammele computers in de videotheek war we nu zitten, willen niets van een USB stekkertje weten. Maar morgen hopen we weer wat indrukken achter te kunnen laten.

Groetjes weer.

• 04 Oktober 2007 - 08:33

Ron Van Sil:

Hoi Son en Ron ik heb alles weer even bekeken wat jullie gedaan hebben nou volgens mij zijn jullie als je thuis ben nu echt aan vakantie toe nouw geniet er nog maar lekker van want aan al het moois komt een eind.
    Groet Ron

• 04 Oktober 2007 - 11:53

Jo En Bernadette:

Ha globetrooters,
    Helaas voor jullie is de eindbestemming inderdaad in zicht. Geniet nog maar lekker van de mooie natuur in de Blue Mountains enne... doe de groeten aan The three sisters!!

PS. is het in Katoomba ook weer zo koud als de zon achter de berg zit?

Groetjes!

• 04 Oktober 2007 - 14:28

Ma Breda:

Vandaag in Dordrecht weer helemaal op de hoogte van jullie belevenissen. Fantastisch wat jullie allemaal meemaken daar. En dat ik dat dan hier allemaal kan volgen ook! Het schiet weer op, geniet er nog goed van, en wees voorzichtig. Tot ziens! Allebei een dikke knuffel.

• 04 Oktober 2007 - 14:31

Astrid:

Weer gave dingen gedaan. Niet al te bruin worden hoor, straks hebben jullie moeite met de douane als je terug moet. Klopt je pas niet meer........Nog een hele fijne tijd daar!

kus

• 04 Oktober 2007 - 20:19

Ma V.d.Tillaart:

Hallo Sonja en Ron
    Jullie komen nu bijna aan het einde van de reis.Geniet er maar van,want volgende week zie je al dat moois niet meer.
    veel liefs Ma v.d.Tillaart