BridgeClimb - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu BridgeClimb - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

BridgeClimb

Door: Sonja en Ron

08 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Hallo thuisblijvers,

Hier het laatste berichtje uit Australie. Vandaag weer een grandiose dag gehad. We hebben vandaag de Harbour Bridge in Sydney beklommen. En dat gaat niet zomaar: met een groep van plm 12 personen krijg je eerst een uur allerhande instructies, kleding en hulpmiddelen, voordat de echte klim gaat beginnen. Vervolgens loopt de groep als een stel gevangenen naar het startpunt van de klim. Dan wordt iedereen een veiligheidskabel gegespt en gaan we een voor een de boog van de brug op. Op de top steek je dan over alle rijbanen heen naar de andere kant en ga je weer naar beneden. Het hoogste punt van de boog bevindt zich op 134 meter boven de waterspiegel. Kortom een schitterende trip.

Foto's plaatsen was helaas weer niet mogelijk. Op de meeste campings hier staan namelijk internet automaten en daar kun je je fototoestel niet op aansluiten.

Morgen de camper inleveren en dan brengen we de laatste nacht in een hotel door. Woensdagmorgen plaatselijke tijd 07:30 vertrekken we dan naar Hong Kong en komen vervolgens donderdagmorgen om 06:45 op Schiphol aan.

Dus, voor de laatste maal, de groetjes uit Australie.

• 08 Oktober 2007 - 15:19

Ron Van Sil:

nou ron die foto's komen we binnnen kort wel een keer kijken zal wel nacht werk worden met zoveel foto's heb een goede terug reis
    groet Ron Ps hier is de herfst begonnen.
    Doeiiiiiiii

• 08 Oktober 2007 - 19:19

Annemiek:

Hoi Ron en Son
    Wat is de tijd snel gegaan zeg, komen jullie al weeer bijna terug, lekker kleurtje hebben jullie. Ben benieuwd naar de foto's en de live verhalen. (heftig zo'n brug pfff) geniet nog even en een hele goede terugreis.

Tot gauw, groetjes en een kus