Het aftellen is weer begonnen....... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu Het aftellen is weer begonnen....... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu

Het aftellen is weer begonnen.......

Door: Sonja en Ron

14 November 2009 | Nederland, Rotterdam

Op donderdag 3 december is het zover: we vertrekken dan voor weer een reis naar Australië. Dit keer in het gezelschap van Sonja's moeder. We laten haar achter bij d'r zus, tante Miep, welke onlangs is verhuisd naar Melbourne. Dit laatste na het overlijden van Uncle Geoff.

Maar goed, nog twee weken werken vanaf nu en dan tot maandag 4 januari vakantie.
We starten zoals gezegd richting Brisbane met een tussenstop in Hong Kong. Vandaar reist Sonja´s moeder door naar Melbourne en wij naar Darwin. Van hieruit tezamen met Linda en een vriendin met de trein naar Alice Springs, vanwaar we met een 4 WD een achtdaagse rondreis door de Outback maken. Vervolgens gaan Sonja en ik weer vanaf Alice Springs met het vliegtuig naar Adelaide. Met een huurauto rijden we via Kangaroo Island langs de zuidkust en Great Ocean Road naar Melbourne. Hier vieren we met zijn allen bij Carole, Shaun, Adam en Ben de Kerst.

Tussen Kerst en Oud - Nieuw staat er nog niets op het programma, maar op 30 december vliegen we naar Sydney en vieren daar Oud en Nieuw. Op 1 januari vliegen we dan laat in de middag weer via HOng Kong naar Amsterdam.

We hopen iedereen weer via deze site op de hoogte te houden van onze avonturen.

Groeten,
Ron, Sonja en ma v.d. Tillaart.

• 14 November 2009 - 18:56

Mike:

Ik ga je in de gaten houden waar je uit hangt, wij hopen ieg dat jullie weer een onvergetelijke holiday hebben!, grt aan je moeder
    Jo en Mike
    PS tot volgende week zondag

• 14 November 2009 - 19:44

Astrid:

leuk! Gaan we weer volgen. Succes met de laatste vorobereidingen.

• 15 November 2009 - 11:44

De Dammetjes:

Ha Ron en Son

Leuk om jullie zo te kunnen volgen, het gaat nu hard, spannend ook voor Sonja's moeder. We bellen nog even voor jullie vertrekken.

Groetjes
    Walko Annemiek en Iris

• 15 November 2009 - 16:53

Tineke:

Gezellig om via deze weg contact met jullie te hebben. Veel plezier met de laatste voorbereidingen!

• 17 November 2009 - 21:25

Annemiek:

Leuk op deze manier met jullie mee te reizen. Nu kan ik wat oude herinneringen ophalen. van 20 jaar geleden. Ik lees jullie verslag graag. goede reis.

• 20 November 2009 - 10:01

Ma Breda:

Ik kan deze keer zelf alles op mijn eigen computer volgen. Verleden jaar kon ik er nog niets van en mee.

groetjes van Ma breda

• 23 November 2009 - 20:57

Carole:

Looking forward to welcoming you back to Melbourne for a summer Christmas. It was 43 degrees in Alice Springs the other day!

• 28 November 2009 - 16:22

Rene En Wieke:

Veel plezier en geniet met volle teugen en een heeeeel prachtig uiteinde gewenst in Sydney.
    Wieke en Rene

• 28 November 2009 - 23:18

HTM Henkie:

Nog net op tijd voordat jullie vertrekken.
    Goede vlucht en blijf gezond.
    Zal je op deze site blijven volgen.
    Groet,

Henk Vogelaar

• 01 December 2009 - 17:48

Ron:

Ga jullie volgen ook weer in de baas zijn tijd HaHa

Gr Ron van Sil

• 02 December 2009 - 12:21

Jo En Bernadette:

Zo, het zal inmiddels wel aardig kriebelen bij jullie, zo kort voor het vertrek ;-) We wensen jullie een hele goede vlucht en een onvergetelijke vakantie toe! Zeker zal het voor Sonja's moeder heel speciaal zijn om na al die jaren haar familie te ontmoeten.
    We gaan jullie lekker volgen en genieten zo (hier in Holland)gezellig mee van dit mooie land!
    groetjes!