Op naar het knallende einde - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Op naar het knallende einde - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Op naar het knallende einde

Door: Sonja en Ron

30 December 2009 | Australië, Melbourne

Vandaag (woensdag) zullen we Melbourne en onze Aussie family achterlaten op weg naar de "Roar en Snoar" in de dierentuin van Sydney. Komende nacht verblijven we nog in een hotel in het centrum van Sydney, maar morgennacht zullen we doorbrengen in de dierentuin. Naast de nodige hapjes en drankjes en diverse rondleidingen, zullen we hier een fantastisch uitzicht hebben op het bekende vuurwerk rondom de Harbour Bridge. Als het bij jullie 14:00 uur in de middag is, zullen wij al proosten op het nieuwe jaar.

Afgelopen dagen nog de nodige dingen gedaan, zoals een bezoek aan een dierenpark in Healsville, in de bergen rond Melbourne. Zondagavond ben ik (Ron) met Shaun meegeweest naar zijn werk. Shaun is machinist op de trein en dan kun je de nodige ritten mee voorop de bok, natuurlijk niet laten schieten........

Het weer is nog altijd perfect, al schijnt dat richting Sydney iets minder te zijn. We zullen zien.

Langs deze weg willen we een ieder vast een heel gelukkig en vooral gezond 2010 toewensen.

Ron, Sonja en ma.

• 30 December 2009 - 08:30

Ma Breda:

Hallo Ron en Sonja en de moeder van Sonja {voor mij Nel] Ik heb jullie verslag weer gelezen en wens jullie vanaf hier een heel fijne jaarwisseling en geniet van het mooie vuurwerk.
    Een heel goede en voorspoedige reis terug naar Nederland. Tot zien
    en groetjes voor iedereen.

• 30 December 2009 - 08:31

Een heel goede en voorspoedige reis terug naar Nederland. Tot zien
    en groetjes voor iedereen.

• 30 December 2009 - 08:33

Ma Breda:

Wat ik fout gedaan heb weet ik niet, maar er staan twee berichtjes van mij.

• 30 December 2009 - 09:29

Tineke:

Met de iPhone van ronald lukt het om een berichtje te
    sturen. Leuk die foto's. Het heeft hier vannacht weer gesneeuwd, dus geniet nog maar van het weer in australie. Veel plezier met het etentje met Reinier en Cindy in Sydney en met de jaarwisseling in de Zoo.

• 30 December 2009 - 09:55

Ronald:

Fijn dat jullie al die belevenissen wilden delen. Alvast à happy new year en 'n voorspoedige terugreis!!!

• 30 December 2009 - 17:43

Jo En Bernadette:

Heel veel plezier in Sydney! Happy New Year!
    en.....helaas, een goede terugreis gewenst