En toen was het ineens winter..... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu En toen was het ineens winter..... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu

En toen was het ineens winter.....

Door: Sonja en Ron

02 Januari 2010 | Nederland, Rotterdam

Het zit erop. Aan alles komt een einde, zo ook aan deze vakantie. En zo stonden we dus vanochtend ineens op een besneeuwd Schiphol. We konden meteen de korte broek en t-shirt omwisselen voor een lange broek en dikke trui.

We hebben de afgelopen vier weken een werkelijk schitterende vakantie gehad. Werkelijk alles klopte en is verlopen zoals, met name door Sonja, van tevoren gepland. Ook Sonja's moeder heeft genoten van de reis en het bezoek aan tante Miep.

Maandag dient er weer te worden gewerkt. Sonja plakt er nog wat dagen aan en begint pas donderdag.

Het was weer fantastisch om alle reacties te lezen op onze reisverhalen. Hiervoor dan ook hartelijk dank.
Bij dit laatste verhaal nog wat foto's van de dierentuin en het vuurwerk.

Groetjes,
Ron, Sonja en ma.

• 02 Januari 2010 - 12:24

Ronald:

Dear Sonja en Ron,

Jullie ook nogmaals dank voor het meerkleurig reisverslag! Fijn dat jullie 'kregen' wat jullie wilden hebben. Ook door jullie fantasieën te verwerkelijken.
    Terug naar het 'aardse' en het 'bekende'? Dat ligt eraan .... !

• 02 Januari 2010 - 12:47

Ma Breda:

Welkom thuis Ron Sonja en Nel. Ik was vanmorgen blij, dat ik Ron z.n stem weer vanuit Cees Seepad hoorde. Sonja, heel veel respect voor jou. Wat heb jij een grandiose vakantie voor jullie beiden in elkaar gebreid. En voor jouw moeder. Petje af.
    Groetjes en tot morgen.

• 02 Januari 2010 - 15:51

Tineke:

Nu vanaf mijn laptop, want ik ben ook weer thuis. Op de foto op de boot zie ik 2 relaxte vrouwen, die volop van alle ervaringen van de afgelopen weken genoten hebben. Ik heb genoten van de verhalen en kijk er naar uit om jullie morgen te omhelzen.

• 03 Januari 2010 - 09:28

Jo En Bernadette:

bedankt voor de vele updates enne.............wanneer gaan jullie weer? ;-)