HAPPY NEW YEAR - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR

Door: Sonja en Ron

01 Januari 2010 | Australië, Sydney

A happy new year for everybody.

Gisteren een fantasche dag gehad in de zoo.
Om 5 uur toen de dierentuin dicht was, werden wij bij de ingang opgewacht en naar onze tenten gebracht. Onderweg al de nodige dieren gezien.

Bij de tenten hadden we een hapje en een drankje(direct dus ook al wijn)

Er werden ook al wat dieren tevoorschijn gehaald, een slang, leguaan, schildpad, wandelende tak., deze kon je aanraken en er werd van alles over verteld.

Daarna hadden we het diner, wat erg uitliep omdat de catering vaststond in de drukte.
Het vuurwerk van 9 uur hebben we dan ook vanuit het restaurant gezien.
Daarna weer een rondleiding langsd een aantal dieren gehad.

We waren op tijd terug bij de tenten voor het vuurwerk van 12 uur, met de nodige champagne, wijn etc.
We hadden echt een perfect overzicht over de hele stad, het vuurwerk is niet alleen op de brug, maar op meerdere plaatsen en dat zagen we dus hartstikke goed.

Om 2 uur lagen we in bed, en om half 7 was het ontbijt er alweer, dus dat was wel een hele korte nacht.

Vanochtend de giraffen gevoerd, de olifanten kunnen aaien, een demonstratie van de zeeleeuwen gezien, teveel om op te noemen.

Nu zitten we weer in de stad en gaan zo op weg naar het vleigveld.

Groetjes

• 01 Januari 2010 - 09:46

Ma Breda:

Hallo Ron, Sonja en Nel, ik wens jullie een goed en gezond Nieuwjaar en een goede reis naar het koude Holland.
    Groetjes

• 01 Januari 2010 - 10:20

Ron :

Hoi, Son/Ron alvast de beste wensen van ons allemaal nogmaals te gek wat jullie daar allemaal gezien hebben neem wel nog een paar beren vellen mee want het is hier echt koud nou we gaan jullie gauw zien tot later.

Gr Ron en Sil

een goede reis en
    een behouden vaart!!

• 01 Januari 2010 - 14:02

Rene En Maryke:

Hallo een gezond nieuwjaar en goede reis verder. tot morgen