Kerst in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Kerst in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Kerst in Melbourne

Door: Sonja en Ron

25 December 2009 | Australië, Melbourne

Vandaag Kerst in Melbourne. Gisteren nog een paar inkopen gedaan in een overvol winkelcentrum in Frankston.

Kerst in Australia is een feest van kado's, eten en drinken. Na alle voorbereidingen konden vandaag dan eindelijk de festiviteiten plaatsvinden. Al erg vroeg liepen de kinderen door het huis op zoek naar de felbegeerde kado's. En die waren er......en kwamen later ook nog in grote getalen. Rond de middag arriveerden tante Miep, ma, Linda en de moeder met partner van Shaun. Deze laatsten verkleed als Kerstman en een soort van nar. Geweldig om te zien wat er dan losbarst.

Vervolgens is het de gehele dag eten en drinken. Aan het einde van de middag kwamen ook nog de broer met aanhang van Shaun en zaten we uiteindelijk met een kleine 18 man.

Morgen is het Boxingday en schijnt er een run te zijn op allerhande aanbiedingen.
Voor zondag hebben we voor Kerst een rondrit met een als restaurant ingerichte tram door Melbourne gekregen en 's avonds ga ik een dienst met Shaun mee op de trein.

• 25 December 2009 - 12:47

Tineke:

Gezellig die foto's! Er ligt nog sneeuw bij ons, maar de dooi is ingetreden. Reinier en Cindy zijn om 13.14 uur de lucht ingegaan richting Hongkong. Wij genieten van de rust met kaarsjes, muziek, boeken en films.

• 25 December 2009 - 14:48

Ron :

Hoi Son/Ron blijft leuk om jullie van af hier te volgen geweldig wat jullie allmaal meemaken ook voor moeders moet dit een beleving zijn
    nou tot horens
    gr ron van sil

• 25 December 2009 - 15:15

Melvin:

Zo te zien zijn de maten van de shirts goed!

• 26 December 2009 - 11:36

Astrid & Frans:

Nog fijne kerstdagen zover van hier. Wel weer bijzonder zeker zo in het zonnetje. Wij zitten nog met de laatste restjes van de sneeuw die hier gevallen is. Fijne dagen nog en tot ziens. Vele groetjes Astrid en Frans xxx

• 28 December 2009 - 10:04

Ma Breda:

Een beetje laat, maar hier ben ik weer. Ik heb toch nog fijne Kerstdagen gehad. Als jullie thuiszijn, dan vertel ik wel alles. Heb je weer fijn in een treintje kunnen rijden, Ron? Dit was het weer.
    Groetjes aan allemaal.

• 29 December 2009 - 12:54

Astrid:

Mooie kleur, dat rood! (Ook de shirts hoor ;-) Geniet nog even lekker verder.