Het begin is er...... - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van ronensonja - WaarBenJij.nu Het begin is er...... - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van ronensonja - WaarBenJij.nu

Het begin is er......

Door: Sonja en Ron

11 September 2007 | Hong Kong, Hong Kong

Vanochtend na een vlucht van dik 11 uur om 07:50 geland in Hong Kong. Het Airport Hotel, waar we een kamer hadden geboekt, ligt op een steenworp afstand van de aankomsthal. We liepen al meteen tegen een temperatuur aan van 30 graden.
Na inchecken en het lossen van de handbagage, met de zgn Airport Express naar het centrum van Hong Kong gereden. Waar je dan in terecht komt, zie je alleen wel eens op tv: een grote mierenhoop van auto's, dubbeldeksbussen, mensen en ........dubbeldekstrams. Schitterend. Na een uurtje of twee waren we bekaf en hebben de rest van de middag op bed gelegen. Gaan om 19:15 weer verder voor de tweede etappe, naar Melbourne.

• 11 September 2007 - 10:23

Tineke:

Leuk om jullie ook te kunnen volgen vanaf mijn werkplek. Inmiddels zijn jullie onderweg naar Melbourne.
    Goede reis!

Tineke

• 11 September 2007 - 13:29

Melvin:

Zo en nog bami of loempia's gegeten?

• 11 September 2007 - 14:47

Rene En Marijke:

veel sterkte met de volgende vliegreis
    ( sambal bij )

• 11 September 2007 - 15:49

Ferdi En Ruby:

Melf, dat Chinese eten hebben wij hier nog liggen...

• 11 September 2007 - 21:26

T E O N: