Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Sonja en Ron

12 September 2007 | Australië, Melbourne

Vanmorgen 12 september om 06:30 uur plaatselijke tijd, voet aan Australisch land gezet. Daar waar het eerste gedeelte van de vlucht relatief gezien meeviel, was het tweede deel een zware dobber. Vermoeid van deel 1 en geteisterd door de nodige turbulentie, hadden we het niet altijd naar onze zin. Maar niet getreurt, we zijn waar we wilden zijn. We werden op het vliegveld verwelkomt door Carole. Wel even vreemd om elkaar te treffen aan het andere eind van de wereld. Uiteraard ook kennis gemaakt met Shaun en de kinderen Adam en Ben. Vandaag al direct wat in de omgeving rondgereden, maar dat viel niet mee. Een fatsoenlijke nachtrust lonkt.....
Morgen gaan we naar Philip Island.

Op de foto's de skyline (een skyline van Hong Kong, de dubbeldekstrams en een plaatje van Carole met Ben en Sonja.

• 12 September 2007 - 14:21

Melvin:

haha die dubbeldekstram ziet er echt raar uit

• 12 September 2007 - 19:53

Matthijs:

Hello Hello,

Goed te horen dat jullie veilig geland zijn.. En idd turbulentie kan soms behoorlijk vervelend zijn!

Veel plezier daar en ben benieuwd wanneer jullie van de jetlag verlost zijn.

Groetjes,

Matthijs vd Welle

• 12 September 2007 - 19:58

Fia Van Der Welle:

Hallo Ron en Sonja, fijn dat jullie er zijn, ziet er heel gaaf uit. Een hele goede nachtrust toegewenst en heel veel plezier!

Groetjes Fia en Judith

• 12 September 2007 - 20:45

Melvin:

Nederland met 1-0 gewonnen van Albanie. Slechte wedstrijd, blessuretijd rode kaart voor Albanie en doelpunt van van nistelrooy.

• 13 September 2007 - 08:27

Astrid:

Bbbrrr....turbulentie. Moet er niet aan denken;-). Maar ik ben ook geen vliegheld zoals jullie weten. Ziet er wel appart uit daar in Hong Kong. Veel plezier verder!!

liefs,
    astrid

• 13 September 2007 - 10:03

Ma, Breda:

Hallo jongens. Ik heb bij Astrid en Ronald gezien dat jullie goed zijn aangekomen. Ik ben heel blij dat ik jullie op deze manier kan volgen. Ik wens jullie een hele fijne tijd daar en geniet ervan!

Dikke knuffel,
    ma

• 13 September 2007 - 13:33

Jo En Bernadette:

Hoi Ron en Sonja
    Hopelijk zijn jullie een beetje bijgekomen van de vermoeiende en turbulente vliegreis en kan het genieten echt gaan beginnen. Het is een belevenis om aan de andere kant van de wereld te zijn he!
    Veel plezier!

• 25 September 2007 - 09:58

Tante Els:

wat een mooie foto's zijn dit prachtig
    hoor genieten jullie er maar goed van.ik ben nu bij jack en riet thuis vanwege jack zijn verjaardag.nog veel plezier en eengoede reis,en de groeten aan miep en geoff.tot ziens.