Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Sonja en Ron

14 September 2007 | Australië, Melbourne

Vandaag wederom een drukke dag. We zijn vandaag de binnenstad van Melbourne in geweest. Het nodige bekeken, wat gegeten en vervolgens een rit met een oude tram gemaakt (hoe kan het ook anders). Tot slot een bezoek gebracht aan de "Eureka-Skydeck", een wolkenkrabber waar je vanaf de 88e verdieping een grandioos uitzicht hebt over de stad en wat voor stad.......voor 3,5 miljoen inwoners heb je wel wat ruimte nodig.

Zaterdagmorgen vroeg op: om 09:30 vliegen we naar Cairns.

• 14 September 2007 - 11:04

Familie Tupker:

Hallo Ron en Sonja,

leuk idee om ons jullie vakantie-avonturen te laten zien.

Veel plezier gewenst!

André, Renata en Sonja

• 14 September 2007 - 14:07

Ma Tillaart:

Hallo doe de groeten aan carolle en shaun en verder goede vliegreis naar Cairns en verder veel veilige kilometers met de camper

• 14 September 2007 - 15:21

Sylvia (van Ron):

Wat hebben jullie in een paar dagen tijd al een hoop gedaan. Leuke foto's
    groetjes en goede vlucht naar volgende bestemming.
    sil

• 14 September 2007 - 19:08

André:

He Son en Ron,

Ziet er allemaal prachtig uit hoor. Super gave vakantie. Kijk maar uit dat je niet verslaafd raakt aan reizen. Dan kan je je lol nog op.

Geniet ze verder.

PS Heb je het ook gelezen, Ron moest stoppen met typen, hij moest weer aan het werk. Geloven jullie het?

• 15 September 2007 - 13:52

Tineke:

Er staan al een aantal mooie foto's op de site, ik neem aan dat dit een kleine selectie is. Als jullie dit lezen zijn jullie waarschijnlijk al in Cairns. Ik wacht met spanning op nieuwe verhalen.