Kuranda - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Kuranda - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Kuranda

Door: Sonja en Ron

16 September 2007 | Australië, Melbourne

Hallo luitjes,

Zitten momenteel in een subtropisch regenwoud van Kuranda. Werkelijk schitterend, maar ja, wat is dat niet hier. Foto's kan ik vanaf deze computer niet uploaden, dus nog even geduld. In Kuranda ga je met een trein door het regenwoud en daarna per kabelbaan (Skyrail) weer terug.

Het linksrijden met de camper (die heeft dan natuurlijk zijn stuur rechts) is wel even wennen. Als je bij een kruising of rotonde komt, moet je eerst drie keer nadenken voor je verder rijdt.

De vlucht van Melbourne naar Cairns verliep perfect. Morgen misschien naar Green Island om naar het koraalrif te gaan. Is even afhankelijk of we vandaag op tijd zijn bij de supermarket. Hebben namelijk nog geen boodschappen kunnen doen. Na Green Island gaan we nog iets noordelijker neer Port Douglas. Hier kun je met een bootje tussen de krokedillen door...........

Gaan weer snel verder van het prachtige weer genieten.

Groetjes.

• 16 September 2007 - 09:39

Ferdi:

Plaats waar het bericht is geschreven is niet helemaal juist. Dit moet niet Melbourne zijn, maar in de buurt van Cairs (zie het kaartje).

• 16 September 2007 - 11:37

Riet Schenkeveld:

dag sonja en ron,,
    wij zijn bij je moeder Sonja, wat een prachtige foto,s.
    Nog een hele fijne tijd toegwenst.
    en straks veel groeten voor miep en geoff.

• 16 September 2007 - 12:23

Melvin:

Zoodan tussen de krokedillen, neem je je tape mee. Roda - Feyenoord 1-3 2x guzman 1x makaay.

• 16 September 2007 - 13:31

Tineke:

Ik ben benieuwd naar de foto's, vooral van de krokodillen,al lijkt me dat het koraal meer kleurvariatie zal geven op de foto.

• 16 September 2007 - 18:51

Annemarie Slobbe:

Hallo Ron en Sonja,
    Leuk dat we jullie zo kunnen volgen!Kijk nu voor t eerst en zie dat jullie al een hoop gedaan hebben!
    Wens jullie nog een hele fijne reis, en zal jullie verslagen en foto's volgen.
    Groetjes, Jack, Annemarie,Joeri en Harvey

• 17 September 2007 - 09:00

Miranda:

zo te zien hebben jullie het heel erg naar jullie zin.

wel uitkijken voor de krokodillen, hahahaha.

ik wacht met spanning de foto's af.

nog veel plezier

groetjes miranda

• 17 September 2007 - 09:36

Ma Breda:

ik ben op het ogenblik bij Evelien en had het over jullie fijne vakantie. En dat het zo leuk was dat ik van de week een bericht kon lezen van jullie bij Astrid. Dus nu kan ik hier ook even kijken.

Geniet nog lekker van deze vakantie, ben voorzichtig en tot ziens.

Dikke knuffel,
    Ma

• 17 September 2007 - 09:43

Carole And Shaun:

Good to hear that you arrived safely in Cairns. We are still waiting to hear about the holiday house on Moreton Island. Will let you know. Remember - Keep left! Keep left!

• 17 September 2007 - 12:23

Evelien:

Miep is alweer naar huis, maar ik wilde jullie namens ons ook een hele fijne vakantie toewensen. Geniet ervan!!
    Groetjes,
    Dennnis, Evelien en Renée van Stalle

• 17 September 2007 - 13:48

Joyce Krijgsman:

Leuk om de berichten te lezen!

xx
    Joyce

• 17 September 2007 - 13:58

Astrid:

Dat linksrijden is wel lastig denk ik ja. Pas maar goed op. Enne.........jullie hoeven voor mij geen krokodillenleren tasje mee te nemen hoor haha. Blijf maar een beetje uit de buurt.

groetjes,
    astrid

• 17 September 2007 - 14:26

Fam.Kist:

Hallo jongens,
    Hier zitten we met zijn allen jullie berichtje te lezen, schitterend in een woord. Hier missen jullie niets misschien regen dan?? hihihihi
    Geniet met volle teugen ervan maar kom toch weer terug,he.
    Groetjes van ons alle plus oomton
    Tot de volgende keer dan!!!

• 17 September 2007 - 15:56

Jo En Bernadette:

Zo leuk om jullie reis te volgen en o zo herkenbaar voor ons! Mooie excursie he daar in Kuranda! Ik hoop dat jullie er aan denken een onderwatercamera te kopen voor als jullie gaan snorkelen. Waren wij helaas vergeten.
    Veel plezier

• 17 September 2007 - 17:41

Dominique:

Hey Sonja en Ron,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Mooie foto's!! Nog even en ik kom jullie kant op.

Geniet van jullie vakantie en van de mooie omgeving.

Groetjes.
    Do

• 17 September 2007 - 20:28

Sandra:

Hoi Ron en Sonja, wat ontzettend leuk om jullie te volgen. Die dubbeldektrams zijn geweldig om te zien maar geef mij de natuur maar van Australië. Ben erg nieuwsgierig naar de foto's van de rimboe en het rif.
    Heel veel plezier nog en geniet van jullie reis.
    Groet Sandra (vd Oase)

• 18 September 2007 - 14:12

Ma V.d.Tillaart:

Hallo Sonja en Ron
    Ik heb Tante Miep aan de lijn gehad en ze kijken naar jullie uit.Nog hele fijne weken en geniet er maar van.
    Groetjes Ma v.d.Tillaart

• 18 September 2007 - 18:47

Ab Van Kints:

Hoi Sonja en Ron,
    volgens mij hebben jullie het erg naar je zin. Veel plezier.
    Mooie foto's.

Kan je de kangaroe ook met een clicker dingen leren?

• 18 September 2007 - 20:48

Fam . Smolenaars:

Hiya mates,

We zien dat jullie het erg naar jullie zin hebben.Het is leuk om de reisverslagen te lezen. Gaan jullie nog op een didzjuhriedoe toeteren? Wij wensen jullie nog een hele fijne vakantie toe.
    Enne, links heb voorrang, denk ik.

Groetjes van
    Herman,Henny,Nick en Tim

• 19 September 2007 - 06:38

Klaus & Heinrich:

Wie geht's euch?
    Met ons gaat het klote!! Wat is dat voor T....-bus op de foto's??? Tegen redelijke vergoeding zijn we altijd bereid zaken naar je op te sturen. Kunnen wij daarook nog aan de slag of is dat kansloos? Klaus wil een escortburo beginnen (niet verwarren met Ford's).

Groeten Klaus & Heinrich (we zijn onderweg)