Mission Beach - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Mission Beach - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Mission Beach

Door: Sonja en Ron

19 September 2007 | Australië, Melbourne

Hi mates,

Zitten momenteel in Mission Beach. Hebben zojuist voor morgen een tocht naar het koraal rif geboekt, alwaar we gaan snorkelen. (Jo, we hadden in Nederland al een onderwatercamera gekocht......:-)).

Gisteren een tocht van zo'n 400 km door de binnenlanden tussen Wonga Beach en Kurimine Beach. Onderweg zagen we een koffieplantage (zo'n klimaat is het hier dus). We werden hartelijk ontvangen voor een rondtour. Ook kon je daar met zo'n microlight vliegtuigje een rondvlucht maken. Zie ook www.jaquescoffee.com .Voor mij hoefde dat niet zo, maar Sonja was niet te houden.

Eergisteren een 'cruise' op de Daintree River. Welgeteld 1 krokodil gezien, maar toch.

Ma: leuk dat je soms ook een stukje schrijft.

Greetings,
Ron and Sonja.

• 19 September 2007 - 05:12

Tineke:

Gaaf Son, dat je die vlucht gemaakt hebt boven de koffieplantage!

• 19 September 2007 - 05:51

Maryke En Rene:

ziet er erg mooi uit daar.
    ook dat vliegen een beleving appart
    en de treintjes staan ook als weer op de foto
    groetjes rene en maryke

• 19 September 2007 - 08:58

Ron:

Ma Breda,
    Leuk dat je via de computer van Evelien kan volgen waar we zijn. Hier is alles perfect. Het weer is subtropisch en de omgeving zoals je die alleen van foto's kent, ongelooflijk. Het links rijden gaat goed, even wennen, maar daarna heb je het niet meer in de gaten. We staan tot nu toe op perfecte campings.

Groetjes en een dikke pakkerd.

Ron en Sonja

• 19 September 2007 - 20:13

Sank & Daal:

Hallo Ron en Sonja,
    Wat een beleving, net een film, prachtig!!
    Sonja krijgt van ons een dapperheids diploma omdat ze in dat ding heeft durven vliegen, dat is wel wat!
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier.
    Wij gaan er ook eventjes tussenuit voor 2 weekjes naar Litjeknoor. Daarna gaan we jullie weer volgen.
    Hartelijke groeten van Sanko en Dalia

• 20 September 2007 - 08:37

Carole:

Hi Ron and Sonja, hope that all is still going well. Tried to call your mobile phone but couldn't get through.

The holiday house on Moreton Island is definitely available on Saturday 29th September. Apparently it is right on the beach so you should enjoy it. It looks like you will have to leave for the island early on Saturday morning so you will probably need to stay at Mum and Dad's on the Friday night. It is not far from their house to the ferry. Linda is investigating how you can arrange to go into the water with the dolphins to handfeed them. Linda and her friends are looking forward to showing you the island.

Carole