Rockhampton - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Rockhampton - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Rockhampton

Door: Sonja en Ron

22 September 2007 | Australië, Rockhampton

Hallo daar,
Zitten momenteel in Rockhampton, ongeveer 750 km ten noorden van Brisbane. Hebben de afgelopen twee dagen bijna 1000km gereden. Dat is een hele klus op een tweebaansweg met max 100km/h door de middle of nowhere. Soms kom je gedurende zo'n 200 km geen dorp of wat dan ook tegen. Je ziet alleen maar platgereden kangaroo's. Morgen zakken we nog een stukje lager naar Hervey Bay. Daar kunnen we weer dingen ondernemen als een bezoek aan fraser Island en het 'spotten' van walvissen. Dus even geduld voor wat meet interessante dingen.
Het weer is nog steeds goed, al ziet het er vandaag soms wat dreigend uit.

Groetjes,
Ron en Sonja.

• 22 September 2007 - 17:44

Melvin:

Zoo maak maar een paar mooie fotows van de free willy's

• 23 September 2007 - 10:57

Fia Van Der Welle:

Hallo luitjes, ik heb eindelijk weer eens jullie weblog bekeken, ziet er allemaal gaaf uit! Jullie beleven heel wat daar in dat verre Australië. Nog heel veel plezier en groetjes van Fia en Judith

• 23 September 2007 - 17:06

Ron Van Sil:

Hoi jongens schitterend wat jullie allemaal zien vooral dat snorkelen daar kan ik al een vakantie mee vullen ik las ook dat er wel eens platgereden kangeroes langs de weg liggen missschien wel leuke handel voor op de rommelmarkt ze zijn goed als rugtas te gebruiken.
    Groet Ron en tot horens

• 23 September 2007 - 20:32

Astrid En Frans:

Hallo Ron & Sonja,

Zo...... dat ziet er allemaal hartstikke mooi uit. Spannend en heel mooi. Leuk om zo op de hoogte te blijven. Jullie buurvrouw
    ( Rachel ) die andere wereldreizigster is vandaag weggegaan naar Londen. Net zo spannend als jullie reis. Bevalt het nog zo met z'n 2-en in die grote jungle. Geniet maar lekker van al het moois wat jullie te zien krijgen. Tot de volgende X en suc6. Gr Astrid en Frans

• 25 September 2007 - 08:39

Maryke:

Hallo ziet er allemaal erg mooi uit zo op de foto s te zien groetjes en geniet er nog maar van die mooie natuur en beesten
    groetjes rene en maryke