Brisbane vervolg - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Brisbane vervolg - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Brisbane vervolg

Door: Sonja en Ron

01 Oktober 2007 | Australië, Brisbane

Vandaag (maandag) naar het centrum van Brisbane geweest. Vanaf tante Miep met de trein en vervolgens met de zgn City Cat. Dit is een catamaran welke de rivier dwars door Brisbane afgaat. Vanaf deze catamaran heb je een prima uitzicht op de gehele stad.

Dinsdag vertrekken we richting Sydney, via de Blue Mountains. Tante Miep vindt het jammer dat we weer gaan, maar de plicht roept........:-))

Groeten,
Ron en Sonja.

• 01 Oktober 2007 - 10:52

Daan En Rop:

Hallo lieve Ron en Sonja,

Echt super stoer man wat jullie allemaal doen en ook leuk om die foto's te zien. Nou nog veel plezier daar.
    Kus Daan en Rop

• 01 Oktober 2007 - 13:06

Nancy Bekker:

Hoi Ron En Son,

Geniet er lekker van, mooie foto's!!!

Dikke xxxx Nancy

• 03 Oktober 2007 - 04:41

Wim EnTitia:

Dat is wel wat anders als een vakantie naar zuid Frankrijk waar wij net vandaan zijn gekomen. Eén ding is gemeenschappelijk en dat is dat we ontzettend mooi weer hebben gehad en uit jullie foto's te zien hebben jullie dat ook.

Geniet nog maar volop.

Groetjes Wim en Titia

• 03 Oktober 2007 - 10:40

Carole And Shaun:

Hi Ron and Sonja, its been great following your adventures through Queensland. Looks like you have had so many great experiences. Glad that you enjoyed Moreton Island and got so close to the dolphins, although Mum said that the water was a bit cold! You have certainly met a lot of wildlife on your trip. We have been putting your Dutch messages into a website with an automatic translator. It sometimes comes up with some weird translations but we have been able to get the gist of what you are up to. Thanks again for making the time in your trip to visit us. We so enjoyed getting to know you. Enjoy your last week!