Moreton Island - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Moreton Island - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Moreton Island

Door: Sonja en Ron

30 September 2007 | Australië, Brisbane

Afgelopen dagen op Moreton Island gezeten om zaterdag na zonsondergang de dolfijnen te voeren, welke dan voor de kust verschijnen. Dit was weer eens een nieuwe ervaring. We moesten rond half zeven verzamelen en kregen instructies wat te doen. Het kwam er op neer dat je een vis uit een emmer moest pakken, vervolgens tot aan je middel in het water moest gaan staan en de dolfijnen de vis uit je handen laten eten.

Op het eiland verbleven we in een villa van de ouders van een vriend van Linda. Geweldig. Naast de villa een compleet resort met alles wat je alleen kent uit tv-series als Fantasy-Island.

Morgen willen we de stad Brisbane gaan verkennen, waarna we dinsdag weer verder met de camper op stap gaan in de richting van Sydney.

Groetjes.

Hello Carole and Shaun,
As you heard from your mother, we spent the weekend on Moreton Island. We lived in a very nice house. Ik was a great experience to feed the dolfins. Because of the dark is was a bit difficult to make some pictures, but you can see us on www.tangaloomaphotoshop.com and password tps2007. Choose the date 29 sep 2007 and see pictures nr 13 and 14.
Tomorrow we will visit Brisbane and we will leave your parents on tuesday.

Greetings to Shaun and the children.

• 30 September 2007 - 11:51

Maryke:

Hallo leuk al die berichtjes en vooral die foto s geniet nog even van het links rijden en doe de groeten aan tante miep
    haar man en linda
    groetjes rene en maryke

• 30 September 2007 - 20:28

Marja:

Hallo Ron en Sonja,
    Leuk om jullie zo te volgen op jullie reis.Het ziet er allemaal geweldig uit!
    Doe de groeten aan tante Miep,oom Geoff en Linda.