Routedoordewoestijn - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Routedoordewoestijn - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Routedoordewoestijn

Door: Sonja en Ron

12 December 2009 | Australië, Sydney

Donderdag niet meer naar hetparkgeweest, de excursie ging niet door vanwege de regen. Het regent hier 3 keer per jaar.

Vrijdag doorgereden naar Glenn Helen. Erg veeel moois gezien en veel gewandeld, en bijna niemand tegen gekomen onderweg. Bergkangeroos gespot.

Zaterdag bijna de hele dag door de woestijn gereden, de temperatuur isweer omhoog gegaan van 19 graden naar 32 graden. Wilde paarden gezien, dromedarissen, een kangeroo, Ron een dingo, en erg veel rood zand. Omdat er de laatste dagen regen is gevallen ook door de riviertjes moeten rijden. Ron reed de auto dus bijna vast.
Onderweg ook een gestrand aborinal gezin geholpen met water,en Ron hun lekke band verwisseld (ze hadden 2lekke banden ) Ze zouden nu met die ene lekke band verder rijden .

Het is hier echt heel indrukwekkend en wekomen ionderweg bijna niemand tegen, ook geen eetzaakjes, watertappunten, dus je moet wel alles bij je hebben.

Morgen verder naar Uluru, weer een lange rit.

Onze mobiele telefoons werken hier niet, dus we kunnen even geen smsjes sturen.

Jo en Bernadette veel sterkte met Amelie.

Melv van de week proberen we even te bellen

• 13 December 2009 - 20:37

Karin :

Ik vind het leuk om het allemaal te lezen maar ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden voor de foto's.
    Ik ben erg benieuwd !