Aangekomen in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Aangekomen in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Melbourne

Door: Sonja en Ron

23 December 2009 | Australië, Melbourne

Gisteren en vandaag zijn we over de Great Ocean Road gereden. Het eerste gedeelte was direct het deel met de meest fantastische uitzichten. De rotsen die in de zee zijn blijven staan, waaronder de Twelve Apostles.( er staan er alleen ondertussen geen twaalf meer, beetje moeilijk om te zien hoeveel er nu nog zijn)

Tussenstop in Apollo Bay, echt een strandplaats.

Vandaag doorgereden naar Melbourne, waar we bij Dayle overnachten. Die woont wat dichter bij het centrum, zodat we morgen nog even kunnen gaan shoppen. Dit voordat we richting Frankston gaan waar Carole, Shaun en de kinderen, tante Miep, Linda en ma zijn.

Daar zullen we dan dus de kerst gaan vieren.

Vandaag was het hier weer 39 graden, wat weer goed warm was. Onderweg zaten we op een terrasje met een flinke milkshake en zeiden tegen elkaar: "23 december en wij zitten hier gewoon weg te bakken". Maar er schijnt wel een weersomslag op komst te zijn. Dat betekent hier dus een koude wind uit Antartica die de temperatuur zomaar 20 graden kan laten zakken.
We zien het wel, of we de kerst gaan vieren in de warmte of echt in de hitte.

We wensen iedereen die meeleest hiervandaan een hele fijne en naar het schijnt witte kerstdagen toe.

Sonja en Ron

• 23 December 2009 - 13:30

Tineke:

Geniet er nog maar even van! De straten zijn nu weer begaanbaar, maar de temperatuur ligt rond het vriespunt en er ligt nog overal sneeuw. Hopelijk zal de verwachte sneeuw morgen meevallen, zodat Reinier er geen last van heeft als hij vrijdag vertrekt. Schiphol heeft de hele week al met vertragingen te maken.

• 23 December 2009 - 15:43

Ma Breda:

Ik heb jullie verslag weer gelezen. Jullie lopen heerlijk in t-shirt en korte broek, hier is het behoorlijk koud. Adrie (buurvrouw} heeft de boodschappen voor mij gedaan, want er viel bijna niet te lopen.
    Nog veel plezier en tot het volgende reisverslag. Groetjes

• 23 December 2009 - 15:49

Ma Breda:

Ik heb ondertussen ook jullie Kerstgroeten ontvangen.

Bedankt en groetjes

• 23 December 2009 - 17:06

Ronald:

He Ron, zowaar zag ik 'n tram op de foto voorbijkomen. Neem aan dat je gelijk aan het netwerken bent gegaan ...

'Warme' groet uit Soest!

• 23 December 2009 - 19:07

Walko- Annemiek-Iris:

Ha Ron en Son

Geniet er nog maar lekker van, de tijd gaat nu hard.
    We wensen jullie hele fijne kerstdagen.

Groetjes van ons drietjes

• 24 December 2009 - 14:52

Reinier En Cindy :

Hoi,

In hetzelfde hotel als ons in sydney? dat zal wel heel toevallig zijn ;)

Zoveel hotels en dan toch in dezelfde.;)

We zien jullie snel!

• 24 December 2009 - 21:16

HTM-Henkie:

Beste allemaal,

Vanuit een wit (de trams hebben twee dagen door hevige sneeuwval niet gereden in Den Haag) en koud Nederland een vrolijk en gezond kerstfeest gewenst.

Henk Vogelaar