Warrnambool - Reisverslag uit Victor Harbor, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Warrnambool - Reisverslag uit Victor Harbor, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Warrnambool

Door: Sonja en Ron

21 December 2009 | Australië, Victor Harbor

Zo, na 2 dagen stevig doorrijden zijn we vanmiddag gearriveerd in Warrnambool. Niet veel bijzonders gezien onderweg, afgezien van heeel veel schapen.
Bijgaand komen weer wel de foto's.

Bij jullie is het nu inderdaad wel heel slecht weer. Wel jammer dat we nu die witte kerst missen, maar ja, je kunt niet alles hebben. Wij schuiven met kerst wel aan bij de bbq.

• 21 December 2009 - 08:12

Ma Breda:

Hallo Ron en Sonja,

Weer heel wat mooie opnamen gezien.Geweldig.
    Ik wil jullie goede Kerstdagen toewensen en een mooi en gezond 2010.

Groetjes

• 21 December 2009 - 10:34

Tineke:

Ik zit met koude voeten op mijn werk. Van jullie foto's krijg ik het een beetje warm! Geniet er maar van!

• 21 December 2009 - 11:19

Ferdi:

Check je mail voor mijn mooie sneeuwpop ;-). Veel plezier nog de tweede helft van de reis!

• 21 December 2009 - 11:40

Miranda:

hallo!!!

zo te zien hebben jullie het goed naar je zin en zie je nog een hele hoop mooie dingen ook. Nog veel plezier de komende dagen

groetjes miranda

• 21 December 2009 - 15:41

Ronald:

Hai folks,

Blijf jullie volgen, maar bij deze alvast 'marry christmas'!
    Like the blue sky!

• 21 December 2009 - 17:09

Jo En Bernadette:

Leuk dat jullie zo vaak een berichtje sturen ;-). Dat waren idd een hoop km, maar het mooie stuk gaat nu beginnen! Wij starten de Great Ocean Road in Port Cambell. Neem lekker je tijd en geniet van al het moois wat je te zien krijgt!
    Wij blijven wel hier blauwbekken in een dik pak sneeuw ;-)

• 21 December 2009 - 22:04

Antoine Westervoort :

Hallo Sonja en Ron,
    Ik heb van Moon het internet adres gekregen van jullie reisverslagen nou nou jullie hebben al aardig wat gezien en leuke fotos, wat een temperaturen daar nou koop maar vast dikke truien want hier is het erg koud en er ligt een dik pak sneeuw dat zeker tot de kerst blijft liggen. nou nog veel plezier ik blijf wel lezen fijne kerstdagen en een gezond 2010. Balen Ron dat jij dit weer eerder kunt vieren. Nou mates see you !!

• 22 December 2009 - 11:34

Ronald:

O ja, ik wilde nog cheers roepen ...
    Geniet vooral van de (warmte) van elkaar en de natuur. By the way, door jullie reis word ik me meer bewust van onze verantwoordelijkheid ten opzichte van the nature as it is! Thanks!