Warrnambool - Reisverslag uit Victor Harbor, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Warrnambool - Reisverslag uit Victor Harbor, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Warrnambool

Door: Sonja en Ron

Blijf op de hoogte en volg

21 December 2009 | Australië, Victor Harbor

Zo, na 2 dagen stevig doorrijden zijn we vanmiddag gearriveerd in Warrnambool. Niet veel bijzonders gezien onderweg, afgezien van heeel veel schapen.
Bijgaand komen weer wel de foto's.

Bij jullie is het nu inderdaad wel heel slecht weer. Wel jammer dat we nu die witte kerst missen, maar ja, je kunt niet alles hebben. Wij schuiven met kerst wel aan bij de bbq.

  • 21 December 2009 - 08:12

    Ma Breda:

    Hallo Ron en Sonja,

    Weer heel wat mooie opnamen gezien.Geweldig.
    Ik wil jullie goede Kerstdagen toewensen en een mooi en gezond 2010.

    Groetjes

  • 21 December 2009 - 10:34

    Tineke:

    Ik zit met koude voeten op mijn werk. Van jullie foto's krijg ik het een beetje warm! Geniet er maar van!

  • 21 December 2009 - 11:19

    Ferdi:

    Check je mail voor mijn mooie sneeuwpop ;-). Veel plezier nog de tweede helft van de reis!

  • 21 December 2009 - 11:40

    Miranda:

    hallo!!!

    zo te zien hebben jullie het goed naar je zin en zie je nog een hele hoop mooie dingen ook. Nog veel plezier de komende dagen

    groetjes miranda

  • 21 December 2009 - 15:41

    Ronald:

    Hai folks,

    Blijf jullie volgen, maar bij deze alvast 'marry christmas'!
    Like the blue sky!

  • 21 December 2009 - 17:09

    Jo En Bernadette:

    Leuk dat jullie zo vaak een berichtje sturen ;-). Dat waren idd een hoop km, maar het mooie stuk gaat nu beginnen! Wij starten de Great Ocean Road in Port Cambell. Neem lekker je tijd en geniet van al het moois wat je te zien krijgt!
    Wij blijven wel hier blauwbekken in een dik pak sneeuw ;-)

  • 21 December 2009 - 22:04

    Antoine Westervoort :

    Hallo Sonja en Ron,
    Ik heb van Moon het internet adres gekregen van jullie reisverslagen nou nou jullie hebben al aardig wat gezien en leuke fotos, wat een temperaturen daar nou koop maar vast dikke truien want hier is het erg koud en er ligt een dik pak sneeuw dat zeker tot de kerst blijft liggen. nou nog veel plezier ik blijf wel lezen fijne kerstdagen en een gezond 2010. Balen Ron dat jij dit weer eerder kunt vieren. Nou mates see you !!

  • 22 December 2009 - 11:34

    Ronald:

    O ja, ik wilde nog cheers roepen ...
    Geniet vooral van de (warmte) van elkaar en de natuur. By the way, door jullie reis word ik me meer bewust van onze verantwoordelijkheid ten opzichte van the nature as it is! Thanks!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Victor Harbor

G'day again mates

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2010

En toen was het ineens winter.....

01 Januari 2010

HAPPY NEW YEAR

31 December 2009

In Sydney

30 December 2009

Op naar het knallende einde

25 December 2009

Kerst in Melbourne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 32235

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 02 Oktober 2014

Kris-kras door Australia

14 December 2011 - 13 Januari 2012

To "Tassie".

03 December 2009 - 02 Januari 2010

G'day again mates

10 September 2007 - 11 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: