Steve Irwin - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Steve Irwin - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Steve Irwin

Door: Sonja en Ron

27 September 2007 | Australië, Sydney

Vandaag een bezoek gebracht aan de dierentuin van wijlen Steve Irwin. Prachtig. De dag begon in de stromende regen, maar na een uurtje klaarde het op en was het weer weer perfect.
Een dierentuin lijkt een dierentuin, maar deze is toch wel anders. Grote schildpadden, krokodillen, kangoeroe's en natuurlijk de koala's. Sonja heeft er voor Aud 14,95 nog een vast mogen houden en kregen we er een foto gratis bij.....:-))

Morgen naar tante Miep in Brisbane en daar horen jullie ons weer. Hopelijk dan ook weer een computer met de mogelijkheid om foto's te uploaden.

Groetjes uit een weer / nog altijd superzonnig Australie.

• 27 September 2007 - 12:16

Astrid:

Tis dat je zover weg bent, maar je mag mij wel ff voor niets vasthouden hoor ;-)

veel plezier verder en geniet ervan!!

• 27 September 2007 - 12:18

Ma Breda:

Ik ben in Dordrecht weer helemaal op de hoogte van jullie belevenissen in het verre Australië. Een geweldige ervaring als ik dit zo allemaal lees. Nog een hele fijne tijd, en doe voorzichtig!

groetjes en een knuffel

• 27 September 2007 - 12:19

Ma Breda:

groetjes en een knuffel

• 27 September 2007 - 12:20

Astrid:

Nou das 2x een knuffel en de groetjes uit breda..........