Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: Sonja en Ron

28 September 2007 | Australië, Brisbane

Vandaag een kort ritje van Caloundra naar Brisbane. TomTom zette ons netjes neer aan de Waltersteet nr 33, ofwel bij het huis van tante Miep en uncle Geoff. Zoals door tante Miep al op de site gemeld, hingen de ballonnen aan het tuinhek. De camper staat een paar daagjes werkeloos op een veldje bij de buren.

Morgen met Linda naar Morreton Island, waar we de dolfijnen op gaan zoeken. Wordt dus weer een spannende onderneming. We hebben weer een computer met USB aansluiting tot onze beschikking, dus er staan weer wat nieuwe foto's op.

Tot het volgende berichtje.

Ron en Sonja.

• 28 September 2007 - 12:46

Jochem En Susan:

Het ziet er geweldig uit allemaal! Jullie hebben al een hoop gezien. Heel veel plezier nog, geniet er maar lekker van!

Liefs, Jochem en Susan

• 29 September 2007 - 08:44

Jack En Riet:

dag ronensonja,
    even gekeken of jullie al bij Miep waren.
    Het is geweldig om mee te genieten .
    bedankt!
    groeten voor allemaal.
    jack en riet.

• 29 September 2007 - 10:18

Els:

Vanwege onze vakantie vandaag pas jullie belevenissen kunnen volgen "Dow Under"; wat geweldig zeg....wat zullen jullie genieten!! Wat een fantastische ervaring en een prachtige foto's!! Nog heel veel plezier, liefs,
    Els

• 29 September 2007 - 10:45

Tineke:

Alweer leuke foto's om te bekijken. Doe de groeten aan tante Miep, uncle Geoff en Linda.

• 29 September 2007 - 19:17

Melanie:

Ron en Sonja,

Dat ziet er super uit zeg! Ik word toch wel een beetje jaloers....
    Veel plezier nog, gr. Melanie

• 30 September 2007 - 08:35

Sylvia Van Ron:

vanochtend met zijn allen weer jullie foto's bekeken. super die foto's van die walvis.
    nou, geniet er maar van...groetjes
    sil