In Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu In Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

In Brisbane

Door: Sonja en Ron

06 December 2009 | Australië, Brisbane

Zo daar zijn we weer.
Gisteren gearriveerd in Brisbane.
Ma natuurlijk weer als een koningin in het vliegtuig gezeten en wat geslapen. Wij weer gewoon in de stoelen gezeten en dus weer niet kunnen slapen, ook niet na een paar wijntjes. Dit stuk viel hierdoor weer erg tegen. We vlogen om ongeveer 12 uur 's nachts weg uit Hong Kong, en dan krijg je om ca. half 2 nog eten, waar je op dat moment natuurlijk niet meer helemaal op zit te wachten, maar ja toch maar wel gegeten.
Om ca. half 7 's ochtends geland in Brisbane. En de koffers lagen gelukkig op de band.
Toen kwam natuurlijk de verrassing van de douane. In het vliegtuig moesten we al een formulier invullen of we iets aan te geven hadden. Ik vulde dus over nee in, maaaaar dat gaat dus zomaar niet. Koffers door de scan, en daar zagen ze iets. Ja hebben wat speculaas bij ons, nou dat was een heel gedoe, want dat hadden we wel aan moeten geven, koffer dus open, operhoofd erbij, en na veel soesa mochten we toch door, maar voortaan wel zeggen dat je iets moet aangeven.
Met de taxi eerst langs het oude huis van tante Miep gereden en foto gemaakt met ma ervoor, daarna door naar het motel. Dit was dus ruim een half uur rijden, niet vlak bij het vliegveld dus.
Daar even een paar uurtjes gerust en toe naar de stad gewandeld en wat gegeten. Met de taxi terug naar het motel, en lekker vroeg naar bed gegaan.
Nu zitten we weer op het vliegveld in Brisbane waar Ma om 10.55 uur weer doorvliegt naar Melbourne. Wij vliegen morgen weer door naar Darwin.
Groetjes Sonja, Rosn en ma.

• 06 December 2009 - 03:20

Ferdi:

haha, dat zei ik toch. Zie vorige bericht...

• 06 December 2009 - 08:36

Jo En Bernadette:

Ha, gezellig weer wat van jullie te horen :-) Moet veel aan jullie denken. Jullie SMS-je is net binnen, nee, Jo is niet fietsen...
    Nu, na veel slaap tekort, kan het grote genieten gaan beginnen!

Nog een dagje luieren in de zon en dan naar Darwin. Ben benieuwd naar jullie volgende bericht!

• 06 December 2009 - 09:26

Ma Breda:

Weer een verslag van jullie gelezen.Ik vind het zo leuk,dat ik op deze manier jullie reis op de voet kan volgen.
    Heel veel groetjes van mij en tot het volgende
    verslag. Doe voorzichtig.

• 06 December 2009 - 09:39

R Sint Nicolaas:

Je weet toch dat je alles moet aangeven, altijd dat ongehoorzame en dan nog wel speculaas!!

• 06 December 2009 - 11:23

Tineke:

Ma zal zich wel bijna een drugssmokkelaar hebben gevoeld.Maar goed, jullie zijn er mee weggekomen. Wat zal die speculaas nu bijzonder smaken! Ma zal inmiddels wel in Melbourne zijn aangekomen. Ik kijk uit naar de eerste mail. Ron en Sonja, ik wens jullie een rustige vlucht naar Darwin!

• 06 December 2009 - 12:47

Jack En Riet:

we leven weer mee,
    never a dull moment met jullie.

groetjes voor allemaal

• 06 December 2009 - 15:16

Rene En Maryke:

Hallo, al weer een beetje bijgeslapen?
    Dan kan nu de echte vakantie beginnen.

• 06 December 2009 - 19:33

Melvin:

Toevallig niet de Australiën Border Security on TV erbij? Feyenoord heeft vandaag 3-1 gewonnen van Groningen. Wanneer komen de eerste foto's?