Wachten op de vlucht naar Darwin - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Wachten op de vlucht naar Darwin - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Wachten op de vlucht naar Darwin

Door: Sonja en Ron

07 December 2009 | Australië, Brisbane

Hallo thuisblijvers. We zitten momenteel te wachten om te 'boarden' voor de vlucht naar Darwin. Gisteren nog de nodige tijd in Brisbane City doorgebracht, nadat we 's morgens ma op de vlucht naar Melbourne hadden gezet. Telefonisch navraag bij Carole leerde ons dat de twee zuseen elkaar de oren van het hoofd zaten te kletsen.....

Melv: we hebben nog altijd geen computer kunnen vinden met een USB aansluiting, dus foto's laten nog even op zich wachten. Ik kan je dan ook nog niet laten zien wat voor een bierglas (en de dames een cola/jus glas) ik kreeg bij aankoop van een pizza. Op zaterdag gratis bier bij een pizza, dus doe maar.... Bleek het 1,5 liter te zijn. Krijg dat maar eens weg.

We laten weer wat horen vanuit Darwin.
Groetjes,
Ron en Sonja.

• 06 December 2009 - 22:29

Melvin:

Hahah lekker bij je pizza.

• 07 December 2009 - 05:35

Tineke:

Hoi reizigers,

Fijn te horen dat Ma is aangekomen in Melbourne. Ik heb ze zondag gemaild. Jullie een goede reis naar Darwin!

• 07 December 2009 - 07:26

Astrid:

Lekker hoor, al die vluchten ......;-) Wel weer een stunt met die speculaas. Ach, als het maar gesmaakt heeft toch?

• 09 December 2009 - 20:25

????:

Tsss 1,5l nog nooit naar de Oktoberfeesten geweest zeker!!!!!