Kangeroo Island - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Kangeroo Island - Reisverslag uit Sydney, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Kangeroo Island

Door: Sonja en Ron

18 December 2009 | Australië, Sydney

Afgelopen woensdag voorlopig even afscheid genomen van Linda en Dayle. Zij zijn doorgevlogen naar Melbourne en wij naar Adelaide.
Aangekomen in Adelaide was het daar 38 graden, dus toch wel een stuk koeler dan in Alice Springs :-)

Daar met de taxi naar het hotel gegaan dat vlak bij het strand lag in de wijk Glenelg.
's middags lekker langs het strand gelopen, waar de lucht wel aardig ging betrekken. Er volgde dan ook een flinke onweersbui met flink wat regen.
De volgende ochtend was het dus wel afgekoeld naar een graad of 20, voor ons dus gewoon koud.

Donderdag de auto opgehaald, wat midden in het centrum bleek te zijn. Maar met de tomtom zijn we hier daarna toch weer goed weggekomen.
Onderweg nog wel wat spatjes regen gehad.
's middags aangekomen in Cape Jervis waar we in een hele kleine "bed en breakfast" hebben geslapen.

Nu zijn we net gearriveerd op Kangeroo Island na een overtocht van 3 kwartier.
De lucht is wel weer redelijk blauw maar de temperatuur is nog niet helemaal wat we gewend zijn, een vest hebben we nog wel nodig.

• 18 December 2009 - 07:56

Ma Breda:

Vrijdag 18 Dec. 8.50

Hallo Ron en Sonja,
    Ik heb weer genoten van jullie reisverslag. Ik hoop wel, dat jullie niet al te veel regen krijgen. Tot het volgende reisverslag.
    Groetjes

• 18 December 2009 - 09:39

Tineke:

Hoi Ron en Sonja,
    Sneeuw en vrieskou hier, dus 20 graden bij jullie valt nog wel mee. Veel plezier!

• 18 December 2009 - 09:51

Ronald:

He folks,

Dat jullie nog niet verkouden zijn geworden van al die temperatuurwisselingen ... ! Typical aussie foto's. Nice.
    Don't forget to reset your minds ...
    Have a nice time!

• 18 December 2009 - 15:27

Jo En Bernadette:

Hello!!

Wat een mooie foto's!! Ja, Australië is een raar land met al die temperatuurswisselingen...Veel plezier op Kangaroo Island

P.S. Amélie is na 10 dagen ziekenhuisopname vanmiddag naar huis gegaan!!!!!!!!!!!!