Nog 1 weekje! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ronensonja - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje!

Door: Sonja en Ron

07 December 2011 | Nederland, Rotterdam

Nog een weekje en dan zitten we in het vliegtuig richting Kuala Lumpur.
Ik ben nog van alles aan het regelen, uitzoeken, opzoeken, etc. Kortom druk druk druk, vooral in mijn hoofd. Wil alles goed voorbereid hebben en ook alles hier goed achterlaten.
Vandaag zelfs de kerstboom hier nog opgezet, hebben Melvin en Denise ook een beetje gezelligheid.
Nog werken tot en met maandag, dan dinsdag Rambley naar het logeeradres brengen en dan de laatste spullen bij elkaar pakken.

• 07 December 2011 - 22:17

Astrid & Frans:

Hmmmmm spannend weer en een heerlijk idee. Hebben elkaar ook weer lekker veel gezien. Doen we na jullie vakantie de foto's bij elkaar, dan hebben we er zeker 10000 :-). We zien elkaar nog voor jullie vertrek. Geniet er nog ff van.

• 07 December 2011 - 23:34

Harry En Yvonne:

Heel goed de kerstboom voor Melvin en Denise,hebben ze nodig want het weer zal wel niet geweldig zijn geweest op curacao,bij ons hier op Bonaire is het ook niet geweldig,wel minstens 25 graden maar veel regen en algen in het zwembad dus groen ondoorzichtig water.
    Maar geen medelijden met ons wij hebben alle tijd om dat weer op te lossen.
    We gaan jullie in ieder geval volgen.
    Groetjes

• 08 December 2011 - 08:26

Jo En Bernadette:

eindelijk, bijna is het zover....heerlijk voor jullie! Sonja, zorg dat je hoofd niet te vol wordt hoor, krijg je alleen maar hoofdpijn van ;-)

• 09 December 2011 - 20:43

Tja:

Ja ,ja laat ons maar weer in de kou zitten.

• 11 December 2011 - 11:02

Miranda:

spannend!!! ik ga jullie volgen.

• 11 December 2011 - 19:06

Ron:

Hoi, Ron en Son als we jullie niet meer zien alvast een hele goede reis gewenst ik hou jullie wel in de gaten op deze site

Gr Ron

• 11 December 2011 - 21:45

Tineke:

Fijn jullie nog even te hebben gezien vanmiddag! Ik kan me voorstellen dat jullie hoofd nu nog even helemaal vol zit en ik hoop dat jullie in het vliegtuig al een beetje kunnen ontspannen. Een hele goede reis, we houden contact!

• 12 December 2011 - 10:29

Han:

Ik hou jullie in de gaten en heel veel plezier. Geniet er van!

Groetjes

• 14 December 2011 - 15:34

Ma Breda:

Op teletekst gezien, dat jullie 10 minuten later zijn vertrokken.
    Nogmaals een heel goede reis en ik zie wel weer reisverslagen op de computer. Geniet van alles wat je ziet.