Fietsen in Melbourne! - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Fietsen in Melbourne! - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Fietsen in Melbourne!

Door: Sonja en Ron

30 December 2011 | Australië, Halls Gap

Ik(Sonja) heb natuurlijk geen kangeroovlees gegeten, dat was Ron.
Hier zijn heerlijke vegetarische gerechten te krijgen dus dat is geen probleem.

Vandaag een heerlijke fietstocht gemaakt langs de baai in Melbourne. Het grootste gedeelte was zowaar fietspad, wel even opletten dat we links bleven fietsen.
Bij een temperatuur van ca. 28 graden en een briesje van zee was dit natuurlijk heel goed te doen.

Dadelijk worden we door Carole op de trein gezet naar Melbourne, alwaar we door Linda worden opgehaald voor een etentje in de stad, waar we ook Dayle(onze reisgenote van 2 jaar geleden) weer zullen ontmoeten.

• 30 December 2011 - 08:41

Ma Breda:

Vrijdag 10.40

Ik heb weer onder het genot van een bakkie koffie genoten van jullie reisverslag.
    groetjes

• 30 December 2011 - 09:12

Jo En Bernadette:

en zitten de tandwielen aan de verkeerde kant? Prachtige baai zo te zien. Het is toch niet de Mont Ventoux. Een australian shirt had er toch wel bij gehoord. Eet ze.

• 30 December 2011 - 14:55

Ronald En Tineke:

Relaxed, met die temperatuur en ruimharige open omgeving! Ook van ons een smakelijk eten.

• 30 December 2011 - 21:19

Maryke:

we zijn weer op de hoogte van julie vakantie verslag.Gezellig einde van het jaar en een goed begin. nou dat kan haast niet anders want je ben nog steeds op vakantie groetjes aan de familie daar

• 30 December 2011 - 21:20

Harry En Yvonne:

Met zo veel shirtreclame wordt de reis door de sponsors betaald zeker?
    Geintje.
    Maar fietsen met een 28 graden heb ik vorige week ook nog gedaan maar ik vond het aardig pittig,maar ik ben natuurlijk niet getraind

• 31 December 2011 - 13:53

Ron:

Hoi, Son en Ron ik zit net in de auto en hoor dat het bij jullie nu net nieuwjaar is.
    Dus wil ik van de gelegenheid gebruik maken om jullie als eerste van ons Ron en Sil de beste wensen toe te wensen voor het nieuwejaar.
    Gr Ron en Sil