Weer afgelast....:-( - Reisverslag uit Palawan, Filipijnen van ronensonja - WaarBenJij.nu Weer afgelast....:-( - Reisverslag uit Palawan, Filipijnen van ronensonja - WaarBenJij.nu

Weer afgelast....:-(

Door: Sonja en Ron

18 December 2011 | Filipijnen, Palawan

Door de aanhoudende stortregen is ook de geplande eilandentour voor vandaag afgelast. Als het goed is, is er voor vanmiddag een alternatief in de vorm van een citytour. We waren in ieder geval lekker vroeg op, want we werden al om 06:30 opgehaald. Onderweg werd het busje echter teruggeroepen.

Van de typhoon zelf tot nu toe niet veel last gehad, behalve dan die hevige regenval. Rare gewaarwwording: werkelijk ongelooflijke stortregen bij een temperatuur van rond de 30gr.

Hoop vanmiddag weer wat meer nieuws te kunnen schrijven. In ieder geval nog wat foto's.

Groetjes.

• 18 December 2011 - 01:52

Harry En Yvonne:

He dat is wel jammer,hopelijk gaat dit niet zo heel de vakantie door.
    Maar stortbuien bij een temperatuur van rond de 30 gr dat is hier ook niet ongewoon in deze tijd.

• 18 December 2011 - 05:30

Mary Fleeman:

Jij bent een goeie verslaggever Sonja.
    Ik kan me nu goed voorstellen hoe de
    trip zover is.Jammer dat je de ondergrodse rivier miste. Enjoy je reis
    Zie je in een paar dagen

• 18 December 2011 - 10:00

Ma Breda:

Wat jammer van die eilandentoer. Het zit even niet mee, he? Kijk weer uit naar jouw volgende verslag.

GROETJES

• 18 December 2011 - 18:22

Marijke:

julie genieten wel he
    hopen dat het verder wel gaat zoals afgespoken
    groetjes