Op weg naar Melbourne - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van ronensonja - WaarBenJij.nu Op weg naar Melbourne - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van ronensonja - WaarBenJij.nu

Op weg naar Melbourne

Door: Sonja en Ron

22 December 2011 | Filipijnen, Manilla

Ik schrijf even een kort verslag, terwijl we wachten op onze vlucht naar Melbourne. Een uitgebreide versie komt weer als we in Australie zijn. Door een minder functionerende internetverbinding en door gebrek aan tijd is dat er de afgelopen drie dagen niet van gekomen.

Vanmiddag vertrokken bij de familie van Ruby en vervolgens een dikke 4 uur over een rit van ongeveer 75 km gedaan. Met name in de stad was het weer een grote verkeersbende.

Nu dus naar Melbourne, waar we morgen 07:50 plaatselijke tijd zullen aankomen. Tijdsverschil met Nederland is daar 10 uur.

Ook zal ik er z.s.m. weer een aantal foto's bij zetten.

Groetjes.

• 22 December 2011 - 12:44

Harry En Yvonne:

We dachten al dat je computer was natgeworden we zagen maar niks.
    Op naar Melbourne,misschien is het verkeer daar minder chaotisch.
    Succes

• 22 December 2011 - 13:05

Jo En Bernadette:

Gelukkig dat jullie iig op tijd op het vliegveld zijn aangekomen...jeetje, 4 uur over 75 km....ik zou de volgende keer met de fiets gaan, ben je veel sneller ;-)

• 22 December 2011 - 14:29

Tineke:

Reizen op de Filippijnen is blijkbaar een oefening in geduld! Goed dat jullie ruim de tijd hebben genomen om op het vliegveld te komen. Ik hoop dat jullie reis naar Australië voorspoedig zal verlopen.

• 22 December 2011 - 14:48

Ma Breda:

Hallo,
    Blij weer iets van jullie gehoord te hebben. Ik hoop, dat de vlucht naar Melbourne goed verloopt. En ik wens jullie vanaf deze plaats gezellige Kerstdagen en alle goeds voor 2012

Groetjes, voor iedereen.

• 22 December 2011 - 16:19

Ronald:

De foto's geven de indruk van een warme familie. Jullie zullen vast wel behoefte aan iets meer structuur (in rust, verkeer, technische mogelijkheden, e.d.) hebben. Australië heeft dat zeker te bieden! Op naar het volgend avontuur. Een plezierige reis.