Kerst!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu Kerst!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ronensonja - WaarBenJij.nu

Kerst!!

Door: Sonja en Ron

25 December 2011 | Australië, Melbourne

Gisteren hebben we hele relaxte dag gehad.'s ochtends met Shaun naar een winkelcentrum gegaan voor nog wat inkopen. Daarna heeft hij on afgezet bij een groot shoppingcentrum afgezet waar we samen nog lekker konden rondstruinen. Het was er gezellig druk.
Om 3 uur werden we door Carole daar weer opgepikt, de afstanden zijn hier wat groter waardoor lopen niet echt een optie is.
Daarna bij tante Miep langs geweest en daar een lekker wijntje gedronken. De kinderen werden al telkens zenuwachtiger voor de Santa.
Vanochtend om 6 uur hoorden we al een hoop gestommel boven ons (wij slapen in het onderste gedeelte van het huis)de kinderen waren dus wakker en hadden de cadeautjes van de Santa gevonden. Auto's met afstandbediening en veel herrie. Ron is nu beneden de voetbaltafel in elkaar aan het zetten(Shaun moest vanochtend om half 10 helaas werken), hij heeft het dus nog druk op 1e kerstdag.
Straks komen tante Miep, Linda en een vriendin van Linda met haar kinderen hier naartoe en gaan met z'n allen de rest van de cadeautjes uitpakken en buiten lunchen.
Wij wensen jullie allemaal een hele gezellige dagen!

• 25 December 2011 - 09:17

Maryke En Rene:

Gezellige kerstdagen ook voor de verdere familie en rust maar goed uit

• 25 December 2011 - 12:44

Harry En Yvonne:

Jullie ook gezellige kerstdagen al denk ik dat jullie het kerstmaal er al in hebben,wij hebben net ons ontbijtje gedaan

• 25 December 2011 - 14:13

Jack En Riet.:

Heel veel groeten voor allemaal,
    het is weer net zo 'n boeiend verslag
    als de vorige keer, tekst en beeld!!

Nog hele fijne dagen .

• 25 December 2011 - 14:34

Ronald En Tineke:

Het ziet er allemaal heel relaxed uit! Wij hebben net een wandeling rond Schin op Geul gemaakt in de miezerregen. We zitten op de enige berg in Nederland (Keutenberg) met 22 procent stijging, dit voor de wielrenners onder ons. Groeten aan allemaal!

• 26 December 2011 - 02:59

Ferdi:

Fijne Boxing day nog! Hier is alles weer tot rust gekomen, geen tweede kerstdag hier.

• 27 December 2011 - 19:25

Nelly:

Hey Sonja en Ron,

Echt geweldig om jullie reisverslag weer te lezen, ben best jaloers (haha). In ieder geval de hartelijke groeten aan iedereen in Australie.
    Veel reisplezier nog.

Groetjes,